Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Εκπαιδευτικό Λογισμικό Αγγλικά Για Αρχαρίους +Για Προχωρημενους Α, Β, Γ Γυμνασίου

Δημοσιευμένη  εικόνα


Εκπαιδευτικό Λογισμικό Αγγλικά Για Αρχαρίους +Για Προχωρημενους Α, Β, Γ Γυμνασίου
Τα κείμενα στο αρχείο παρουσιάζονται κατά αλφαβητική σειρά. Οι άγνωστες λέξεις στο τέλος του κάθε κειμένου εξηγούνται in context. Όλες οι λέξεις στα κείμενα είναι συνδεδεμένες με το Cambridge Online Dictionary και με ελληνικό μεταφραστή για επιπρόσθετη βοήθεια.

Χρήσιμοι δικτυακοί τόποι (Further links):

Πρόκειται για ηλεκτρονικές διευθύνσεις που σε κάποια διδακτικά σενάρια μπορούν να αντικαταστήσουν την αρχικά προτεινόμενη διεύθυνση, χωρίς το σενάριο να αλλάξει, ή να χρησιμοποιηθούν σε παραλλαγή του σεναρίου ή / και για την άντληση συμπληρωματικού υλικού. Τονίζεται ότι οι διευθύνσεις αυτές είναι ενδεικτικές και σε καμία περίπτωση δεν εξαντλούν το θέμα. Είναι, επίσης, αναγκαίο να λεχθεί πως προτείνονται τουλάχιστον δυο εναλλακτικές ιστοσελίδες στα κείμενα και στις ασκήσεις / δραστηριότητες, επειδή η συντήρηση ξένων ιστοσελίδων είναι εκτός δικού μας ελέγχου. Τέλος, αναφέρουμε πως όλες οι ιστοσελίδες που προτείνονται στο λογισμικό ήταν ενεργοποιημένες κατά την παράδοση του υλικού.


Ενδεικτική βιβλιογραφία (Further Reading):

Αναφέρονται βιβλία, άρθρα περιοδικών ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περισσότερη εμβάθυνση για το συγκεκριμένο σενάριο.
Τα κείμενα στο αρχείο παρουσιάζονται κατά αλφαβητική σειρά. Οι άγνωστες λέξεις στο τέλος του κάθε κειμένου εξηγούνται in context. Όλες οι λέξεις στα κείμενα είναι συνδεδεμένες με το Cambridge Online Dictionary και με ελληνικό μεταφραστή για επιπρόσθετη βοήθεια.

Χρήσιμοι δικτυακοί τόποι (Further links):

Πρόκειται για ηλεκτρονικές διευθύνσεις που σε κάποια διδακτικά σενάρια μπορούν να αντικαταστήσουν την αρχικά προτεινόμενη διεύθυνση, χωρίς το σενάριο να αλλάξει, ή να χρησιμοποιηθούν σε παραλλαγή του σεναρίου ή / και για την άντληση συμπληρωματικού υλικού. Τονίζεται ότι οι διευθύνσεις αυτές είναι ενδεικτικές και σε καμία περίπτωση δεν εξαντλούν το θέμα. Είναι, επίσης, αναγκαίο να λεχθεί πως προτείνονται τουλάχιστον δυο εναλλακτικές ιστοσελίδες στα κείμενα και στις ασκήσεις / δραστηριότητες, επειδή η συντήρηση ξένων ιστοσελίδων είναι εκτός δικού μας ελέγχου. Τέλος, αναφέρουμε πως όλες οι ιστοσελίδες που προτείνονται στο λογισμικό ήταν ενεργοποιημένες κατά την παράδοση του υλικού.

Ενδεικτική βιβλιογραφία (Further Reading):

Αναφέρονται βιβλία, άρθρα περιοδικών ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περισσότερη εμβάθυνση για το συγκεκριμένο σενάριο.
Τα κείμενα στο αρχείο παρουσιάζονται κατά αλφαβητική σειρά. Οι άγνωστες λέξεις στο τέλος του κάθε κειμένου εξηγούνται in context. Όλες οι λέξεις στα κείμενα είναι συνδεδεμένες με το Cambridge Online Dictionary και με ελληνικό μεταφραστή για επιπρόσθετη βοήθεια.

Χρήσιμοι δικτυακοί τόποι (Further links):

Πρόκειται για ηλεκτρονικές διευθύνσεις που σε κάποια διδακτικά σενάρια μπορούν να αντικαταστήσουν την αρχικά προτεινόμενη διεύθυνση, χωρίς το σενάριο να αλλάξει, ή να χρησιμοποιηθούν σε παραλλαγή του σεναρίου ή / και για την άντληση συμπληρωματικού υλικού. Τονίζεται ότι οι διευθύνσεις αυτές είναι ενδεικτικές και σε καμία περίπτωση δεν εξαντλούν το θέμα. Είναι, επίσης, αναγκαίο να λεχθεί πως προτείνονται τουλάχιστον δυο εναλλακτικές ιστοσελίδες στα κείμενα και στις ασκήσεις / δραστηριότητες, επειδή η συντήρηση ξένων ιστοσελίδων είναι εκτός δικού μας ελέγχου. Τέλος, αναφέρουμε πως όλες οι ιστοσελίδες που προτείνονται στο λογισμικό ήταν ενεργοποιημένες κατά την παράδοση του υλικού.

Ενδεικτική βιβλιογραφία (Further Reading):

Αναφέρονται βιβλία, άρθρα περιοδικών ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περισσότερη εμβάθυνση για το συγκεκριμένο σενάριο.
Στο παρόν λογισμικό υπάρχουν 4 θεματικές ενότητες για κάθε τάξη (Class A, Class B, Class C). Η κάθε θεματική ενότητα αποτελείται από τρία κεφάλαια τα οποία στη συνέχεια χωρίζονται σε ασκήσεις / δραστηριότητες. Στο κάθε κεφαλαίο υπάρχουν ασκήσεις / δραστηριότητες σε τρία επίπεδα. Ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων / δραστηριοτήτων δηλώνεται (Level 1, Level 2, Level 3) σύμφωνα με το επίπεδο γλωσσομάθειας.

Η εμφάνιση της γραμματικής σε όλο το λογισμικό γίνεται αποσπασματικά, χωρίς συστηματική παρουσίαση. Ο στόχος του υλικού αυτού δεν είναι ή συστηματική παρουσίαση και διδασκαλίας τις γραμματικής, αλλά το να δοθεί ένα κίνητρο στους μαθητές να ασχοληθούν ευκαιριακά με κάποιο γραμματικό φαινόμενο.

Ασκήσεις / δραστηριότητες:

Όλες οι ασκήσεις / δραστηριότητες συνοδεύονται από οδηγίες. Οι περισσότερες ασκήσεις / δραστηριότητες είναι αυτόνομες η μια από την άλλη. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στον καθηγητή να επιλέξει τη δική του διδακτική διαδρομή μέσα από το κάθε σχέδιο μαθήματος (σενάριο).
Ενδεικτικός αριθμός ασκήσεων / δραστηριοτήτων: Ένα μάθημα χρειάζεται τρεις ασκήσεις / δραστηριότητες για να ολοκληρωθεί. Ο καθηγητής έχει την ευχέρεια να διαλέξει ο ίδιος τις ασκήσεις / δραστηριότητες που θέλει για να ολοκληρώσει ένα σενάριο. Μπορεί λ.χ. να αρχίσει το μάθημα με την άσκηση / δραστηριότητα Level 1 του πρώτου κεφαλαίου, μετά να συνεχίσει με την άσκηση / δραστηριότητα Level 2 του δευτέρου κεφαλαίου και να ολοκληρώσει το σενάριο με την άσκηση / δραστηριότητα level 3 του τελευταίου κεφαλαίου. Ακόμη μπορεί να διαλέξει και άσκηση / δραστηριότητα από άλλη τάξη (κάθετη διασύνδεση).
Ενδεικτικός απαιτούμενος χρόνος: Ο χρόνος που απαιτείται, για να υλοποιηθεί το κάθε σχέδιο μαθήματος υπολογίζεται σε μια διδακτική περίοδο (45 λεπτά). Ο πραγματικός όμως χρόνος εξαρτάται από το πώς ο ίδιος ο καθηγητής θα χειριστεί το σχέδιο μαθήματος αλλά και από τη δυναμική της τάξης.
Διδακτική διαδικασία: Σε αυτή τη διαδικασία περιγράφονται αναλυτικά οι ενέργειες των μαθητών και του καθηγητή κατά την υλοποίηση του σεναρίου. Το κάθε σενάριο μπορεί να διδαχθεί με ποικίλους τρόπους – και με επιλογή διαδραστικών μέσων.


Χρονομέτρης (timer):

Η κάθε άσκηση / δραστηριότητα έχει χρονομέτρη. Ο χρονομέτρης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει το μάθημα πιο ανταγωνιστικό και διασκεδαστικό.
Απαραίτητο υλικό (help/applications): Αυτό μπορεί να είναι το σημειωματάριο, ο ορθογράφος, το online λεξικό, το ευρετήριο, το πρόγραμμα PowerPoint, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), ο πίνακας ανακοινώσεων (bulletin board) και γενικά οτιδήποτε θεωρείται απαραίτητο για την υλοποίηση του σεναρίου.

Παραπομπή για εμβάθυνση (hypertext):

H σύνδεση υπερκειμένων δίδει την ευχέρεια στο μαθητή να αναλύσει σε βάθος ένα συγκεκριμένο θέμα έχοντας πρόσβαση σε λογικά συνδεδεμένες πληροφορίες. Ο μαθητής με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να ακολουθήσει τη δική του διαδρομή μεταπηδώντας εύκολα και γρήγορα από "κόμβο" σε "κόμβο".

Αυτοαξιολόγηση μαθητή (Autocheck):

Όπου αναφέρεται η λέξη Check πρόκειται για ασκήσεις / δραστηριότητες που διορθώνονται αυτόματα από τον υπολογιστή. Αν ο μαθητής δώσει 3 λανθασμένες απαντήσεις ο υπολογιστής θα του υποδείξει τη σωστή απάντηση στην τέταρτη προσπάθεια.

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο(E-mails):

Για ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων προς/από εκπαιδευτικό/μαθητή ή προς/από μαθητή/μαθητή μπορεί να γίνει χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έτσι, οι ασκήσεις ανοικτού τύπου (οpen ended exercises), μπορούν να στέλλονται με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον εκπαιδευτικό για αξιολόγηση. Ο εκπαιδευτικός στο τέλος της διδακτικής ώρας μπορεί να συγκεντρώσει τα μηνύματα που τού έχουν σταλεί από τους μαθητές με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mails) για να έχει τη συνολική εικόνα της τάξης. Σε επόμενη διδακτική ώρα μπορεί να συζητήσει με τους μαθητές τις απαντήσεις και να δημιουργήσει ιστοσελίδα ή πίνακα ανακοινώσεων (Bulletin Board) με τα αποτελέσματα της τάξης.

Κείμενα μαθητών σε

Τα κείμενα των μαθητών που συντάσσονται στο σημειωματάριο του λογισμικού αποστέλλονται ή / και αποθηκεύονται σε μορφή HTML διευκολύνοντας έτσι την επικοινωνία μεταξύ των σχολείων / μαθητών. Το σημειωματάριο μπορεί να αντικατασταθεί με πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου (π.χ. Word) αν αυτό είναι ήδη εγκατεστημένο στον Η/Υ του μαθητή.

Διαγωνίσματα (Quiz):

Στο τέλος κάθε σεναρίου ο καθηγητής μπορεί να δημιουργεί δικά του διαγωνίσματα με ερωτήσεις πολλαπλής απάντησης (δέστε τον Οδηγό για τον Εκπαιδευτικό / Διαχειριστή).

Κείμενα στο αρχείο:

Τα κείμενα στο αρχείο παρουσιάζονται κατά αλφαβητική σειρά. Οι άγνωστες λέξεις στο τέλος του κάθε κειμένου εξηγούνται in context. Όλες οι λέξεις στα κείμενα είναι συνδεδεμένες με το Cambridge Online Dictionary και με ελληνικό μεταφραστή για επιπρόσθετη βοήθεια.

Χρήσιμοι δικτυακοί τόποι (Further links):

Πρόκειται για ηλεκτρονικές διευθύνσεις που σε κάποια διδακτικά σενάρια μπορούν να αντικαταστήσουν την αρχικά προτεινόμενη διεύθυνση, χωρίς το σενάριο να αλλάξει, ή να χρησιμοποιηθούν σε παραλλαγή του σεναρίου ή / και για την άντληση συμπληρωματικού υλικού. Τονίζεται ότι οι διευθύνσεις αυτές είναι ενδεικτικές και σε καμία περίπτωση δεν εξαντλούν το θέμα. Είναι, επίσης, αναγκαίο να λεχθεί πως προτείνονται τουλάχιστον δυο εναλλακτικές ιστοσελίδες στα κείμενα και στις ασκήσεις / δραστηριότητες, επειδή η συντήρηση ξένων ιστοσελίδων είναι εκτός δικού μας ελέγχου. Τέλος, αναφέρουμε πως όλες οι ιστοσελίδες που προτείνονται στο λογισμικό ήταν ενεργοποιημένες κατά την παράδοση του υλικού.

[color="#FFFF00"]Ενδεικτική βιβλιογραφία (Further Reading):


Αναφέρονται βιβλία, άρθρα περιοδικών ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περισσότερη εμβάθυνση για το συγκεκριμένο σενάριο.


links

http://www.megaupload.com/?d=FGO8S737

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου